Skip to main content

Posts

Featured

Akhirnya...ke klinik gigi jua!

Hai everyone!
Dok masak utk berbuka posa ke or tgh pikir menu apa nk beli kat bazar ptg ni? Hehe..
Entry kali ni nak cita pasai keberanian yg aku ada..kihkih..bunyi mcm serius jaa noo!
Sebenarnya aku dok sakit gigi ni lama dah..rasanya dok sakit hilang sakit berdenyut hampir 5thn yg lalu..sakit paling tak tahan masa aku ikut husband aku g outstation kt Terangganu..uishh malam tu memang aku xleh tidoo..berdenyut tu lain macam..nak teriak ja kisahnya..so awal pagi tu terpaksa g klinik kat Kuala Terangganu tapi ramai org kat klinik tu..xlarat nak tunggu..just ambik ubat tahan sakit ja..lepas tu terus balik..tu la permulaan mcm na aku sakit gigi..hehe
So hjg bln April 2017 sakit tu mai lagi setelah sekian lama dok pendam..hehe
So dok pikir minggu dpn nk posa dah..kang setiap mlm nak teriak sebab sakit gigi..Ooooii xsanggup den nk tempuh kan..lebih lebih bulan posa..xpasai pasai nk kena tinggal posa 😂😂
Malam tu dah target dah bsok awal pagi cari jgk klinik gigi mana yg buka..memang xtahan sang…

Latest Posts

PART 1 : AKHIRNYA 7 TAHUN..KEMBALI KE MELAKA!

PART 2 : KULIM SYURGA MAKAN (AKAR LIMA)

PART 1 : KULIM SYURGA MAKAN (MONRODS)

Celah-Celah Kehidupan

Giveaway RM300 By Blog Pancing Elih