Welcome to myblog.....Welcome 2011


Hai everyone...alhamdulillah...tercapai jua aku nak ada blog sendiri. Sebelum nie asyik tertangguh je..hehe...Sebelum nie byk btol halangan nk ada blog sendiri...24hours mcm xcukup je nk tulis utk blog...yeke? hehe...hanya tuan badan je yg tau alasannya...oooo..biarlah rahsia...ok la,pasni sudi2kan la jenguk2 aku punya blog ye...juz cita pasal mylife...my life...and my hobby...kan "sharing is caring"...hehe...ok la sempena thn baru nie..waaa...dah 2011..cptnya masa berlalu kan!!! dh nk masuk 26 thn aku nie...issh2...wanita ke aku skg nie..hehe..mcm anak dara je lg...perasan la plak..moga apa yg aku impikan thn 2011 akan tercapai jua...insyaallah..so kwn2..hope u all pun ada azam baru yg u all nak capaikan..so GOOD LUCK for you and me!!!
So check out and follow my blog everytime and..everywhere...caucicau...bye (*_*)


Comments

Popular Posts