1.1.2011


Gud morning sume.....

Tahun baru...azam pun mesti la baru jgk kan..apa la azam aku thn nie ye..hehe..ok la memandangkan hari nie cuti umum,so aku & hubby mmg nk rest kat umah aje..malas nk g merayap mana2 dh...semlm dh puas tgk wayang...so ari nie dok umah je..lgpn hubbyku ada gotong royong bsama dgn rukuntangga kat kwsan perumahan kami nie..so bagus jgk..bersih apa yg patut..bersih longkang yg penuh dgn sampah & plastik 2...elak nyamuk Aedes...cabut rumput2 yg sama tinggi dgn pokok bunga yg aku tanam..haha..skali pandang mcm lalang je...hehe..sabar je la.

So...pg2 lg aku dh g market...mmg fav aku g market pun..ntah la tp aku sgt :)

Suka sbb aku suka tgk karenah org kat market 2,suka tgk ikan besar,sotong besar,udang besar...mmg best..fresh2 plak 2...harga pun murah2...senang ja aku nk beli ikan2 & sayur2 sbb umah aku dekat je ngan market besar nie..pas2 aku suka pusing2 area market 2..ada pasar tani..ada jual beg tangan,baju2...boleh tahan jgk la cantiknya...usha ja lebih tp xbeli pun..hehe..ala..kalo tgk & pegang free je..bkn kn bayar pn...

Ok la..dh smpai masa nk masak 4 my lunch...perut pun dh bdendang nie...cau ci cau..bye (*_*)

Comments

Popular Posts