Hari nie bakal menutup tirai..bsok tetap menjelma...


sjk akhir2 nie..blog aku penuh dgn contest je..haha..saja ja..suka2..hihi
skg nie kalo dh blk dr keje..mmg dh malas nk g mana2..kalo kluar pun juz utk dinner kat luar je..kalo yg tu sudah semestinya..huhu..2,3 ari nie bdn mcm xsedap je..panas jap..sejuk jap..tp aku bt xlayan je..perut plak asyik dok bt hal ja pg2..mcm angin semacam je..walhal selalu ambik breakfast ja..eeem..ntah la..

terkejut ptg td dpt terima dr mak abg ipar aku msuk hospital...nk g tau sakitnya...doc xconfirm btol2 lg..hope cpt2 sihat..cian si najla abah dia masuk hospital..bl tanya..abah g mana? asyik jawab.."abah g keje"..2 je ayg leh dia gtau..rindu sgt2 kat si najla..ari2 call..dh pandai cakap smpai xnak letak tepon..jenuh la acik nak call ari2...haha

keje setakat nie..ok ja..bl dh keje..byk masa dh separuh kat ofis..nama pun keje kan..byk jgk ari2 blajar dgn karenah org kat situ..prinsip aku...bt don't know je..ntah la malas nk serabut dgn problam org lain...karenah manusia kan 1001 perangai..

sebenarnya dok mghitung nk blk kg je..hihi..ntah la rindu sgt kat umah kot..umah je? hihi..rasa nyaman bl blk kg..my b suasana kg..umah plak tepi kolam ikan..best kalo nak tenangkan diri..xcaya..mai la umah mak aku...best sgt2!!!

ok la..utk ari nie..byk plak aku mbebel dlm hati nie..hubby dh tido smpai mimpi ke bulan dah...aku?..panas lor..xleh nk tido..
apa2pun...ari nie pasti akan meninggalkan kita jua..yg pasti bsok tetap menjelma..& kita perlu meneruskan hidup ini..
moga aku lebih tabah menghadapi dugaan darimu Ya Allah...AMIN

Comments

Popular Posts